Enerkemi on ottanut käyttöön sähköisen asiointipalvelun. Nyt on mahdollista ottaa palvelu käyttöön ensimmäisten joukossa.
Iris – Sähköinen asiointipalvelu (omasairauskassa.fi)
– Ensimmäisellä kirjautumiskerralla sinulta pyydetään sähköpostiosoite, jota haluat käyttää kassan asioiden hoitamisessa sekä suostumus tietojesi käsittelyyn sähköisessä asiointipalvelussa.
– Kassa aktivoi sinulle käyttäjätunnukset, saat tiedon aktivoinnin onnistumisesta sähköpostiisi.
– Aktivoinnin jälkeen voit tehdä korvaushakemuksesi sekä lähettää liitteet sähköisesti asiointipalvelussa.
– Palvelussa näet sinulle annetut korvauspäätökset. Lisäksi pääset muokkaamaan omia yhteystietojasi.
Tarkoitus on saada palvelu kaikille kassan jäsenille käyttöön mahdollisimman pian. Pilotointivaiheen jälkeen korvaushakemuksia ei enää vastaanoteta sähköpostilla – jatkossa hakemukset toimitetaan siis sähköisen asioinnin kautta tai postitse.